היא משכה את הזין שלי והתחילה למצוץ לי

כל דבר היה נפלא בחיי היה לי 2 ילדים שני הבנים שניהם נהדרים ומבריקים העבודה שלי הולך טוב אמא d אבות בריאות היה בסדר כל דבר היה נפלא מצפה לאשתי היא הפסיקה לאהוב סקס לאחר הלידה של הילד השני שלי היה לי כמעט להכריח אותה לקבל סקס פעם בשבוע כי גם היא היתה שכבה לעשות שום דבר אפילו הייתי משתעמם ממנה התחלתי לבקר בקריאות להתקשר כדי לספק אותי. יום אחד צלצל הטלפון שלי הרמתי את זה הייתי אחותי בצד השני היא נתנה לנו חדשות כי בעלה הועבר בחזרה לעיר שלנו והם r חוזר כל על דואר בבית שלנו היה נרגש

לא ידעתי למה, אבל התקשיתי לשמוע שהיא באה … אני לא יודעת למה בלילה ההוא הזדיינתי את אשתי מאוד קשה רק כשאני חושבת על הקול השקט שלי.

אחרי כמה ימים הם הגיעו ישר לעיירה שלי ראיתי את אחותי הייתי המום היא נראתה סקסי יותר מאשר אי פעם ציצים נחמד n התחת הכבד היה לה ילד אחד והיא לבשה חצאית צמודה אשר הראו צורה של התחת הכבד שלה וכשהיא הלכה זה נמרץ ללא שם: … ללא שם: יש לי באופן מיידי קשה על … ללא שם: כמה ימים עברו ללא שם: יש להם בית ליד שלנו.

החלטנו לשמור על מסיבה קטנה בשבילם כדי שנוכל לחגוג … דבר אחד שכחתי לספר u כאשר אחותי חזרתי אני קצת שינוי בהתנהגות שלה היא נהגה לדבר אותנו יותר והשתמשו להזיז מאוד מינית מנער את התחת שלה כאשר הייתי בסביבה ואפילו לפעמים היא היתה מברשת את זה איתי חשבתי שאולי הדמיון שלי לא יותר ..

שמרנו על מסיבה קטנה עבורם רק כמה חברים שלנו n קרובי משפחה היו סביב שלי אחותי בא הייתי נדהם לראות אותה היא לבשה אותה חצאית צמודה וחולצת משי בהיר בצבע כחול בהיר היא נראתה סקסית לעזאזל … צד התחיל שזה היה קצת נחמד 60 הולך על התקליט ישבתי עם הילדים שלי פתאום אחותי בא אלי ביקש לרקוד (ידעתי שבעלה לא אוהב לרקוד) הסכמתי כמו שאני לא רוצה לשבור את לבה התחלנו לרקוד לאט כמו השיר היה זז יד אחת שלי היה על מותניה אחרים היה על הכתפיים שלה אני לא יכול לסבול חום של אותה התחלתי לקבל קשה על אני לרקוד מטפלת לא לגעת בה פתאום כמו שאנחנו רוקדים הזין שלי נגע במפשעתה

פחדתי כמו הזין שלי היה סלע קשה והיא עלולה לכעוס אבל להפתעתי היא נגעה במפשעה שוב על הזין הקשה שלי וחזרתי על זה שוב הופתעתי … היינו רוקדים היא לחצה את הציצים שלה על החזה שלי הייתי ממש קשה אני יכולתי להרגיש את הנשימה החמה שלי היד שלי על מותניה החליק למטה כדי כוס התחת נחמד שלה רך …

היא גנחה קצת נשקתי לה על המצח היא ענתה לי עם נשיקה חמה נחמד על השפתיים שלי … הייתי יותר מאושר אבל באותו זמן ידעתי בקרוב השיר יעצור כך יהיה החלומות שלי, פתאום היא התקרבה אלי ולחשתי באוזניים … דן … דן … בחדר הילדים היא עזבה הייתי נפעם זה ראיתי שאשתי עסוקה עם האורחים ובעלה היה עסוק עם אמא שלי אבא אבא אז הלכתי אחריה לחדר זה היה רחוק טופס האולם הראשי כמו שאנחנו נכנסתי נעלתי את החדר בלי לומר מילה התחלנו לנשק אחד את השני התחלתי לפתוח לחצנים שלה הייתי מופתע לגלות שהיא לא לבשה כל החזייה מהר קיבלתי אותם מנגו בפי והתחלתי למצוץ אותם קשה פתחתי את החצאית שלה ומשכה בחצאית את התחתונים שלה על המכה

היא משכה את הזין שלי והתחילה למצוץ לי.

לקחתי אותה למיטת ילדים אחת רכוב עליה היא הדריכה את הזין הקשה שלי n רטוב ב p רטוב n רטוב שלה התחלתי לאט לשאוב לה כמו בפעם הראשונה לעזאזל שלי אחותי אני לא רוצה לב קצב איטי אבל הגדול שלה ורד המזוין שלנו ואחרי כמה דחפים באתי בה .. קמנו נשקו אחד את השני הרים את הבגדים שלנו יצא בחלק אשתי בא שאל איפה U שניהם היה לי ענה שהלכנו לראות ירח מלא כלום הרבה.